banner

שלושה חלקים של צבת

Feb 20, 2022

זוג ידיות להחזקה. צבתות מעוצבות ארגונומית מטפלות באחיזה בטוחה ונוחה יותר. ציר קבצים מצורפים, זוהי נקודת ציר הקובץ המצורף של הצבת. נקודת החיבור חייבת לנוע בצורה חלקה, ללא כל רופף, כך הצבת ניתן לפתוח או לסגור בקלות ביד אחת. לצבת יש לסתות מהדקות או קצוות חיתוך. הלהבים של הצבת הם טחונים דק לצורה מתאימה. שני קצוות החיתוך (עם קפיצים) חייבים להיות חדים מאוד וקרובים זה לזה בדיוק לחיתוך קל של החוט.

זה ממיר כוח חיצוני קטן (כגון כוח היד המופעל על זרוע הצבת) לכוח עבודה גדול, כך הצבת יכול להדק או לחתוך ביעילות. ככל שהכוח החיצוני המופעל על זרוע הצבת גדל עם יחס המינוף, כוח הפה של הצבת מייצר כוח חיצוני שאוחז בתנועה. אם יש ליצור כוח חיצוני גדול, המרחק ממרכז המיקום המרתק של הצבת לידית חייב להיות ארוך ככל האפשר, והמרחק מפתח ההידוק או פתח החיתוך למרכז המסמר חייב להיות קצר ככל האפשר. עם זאת, צבתות רבות אינן מגדילות במידה רבה את כוח היד, מכיוון שהן רק מקלות על העבודה במקומות קשים, כגון: הרכבת ציוד אלקטרוני ויישומים הנדסיים אלקטרוניים ודיוקים.

צבת הם בדרך כלל מזויפים מסגסוגת ופלדות מבניות unalloyed. עבור צבת כללית, הוא עשוי פלדה מבנית פחמן באיכות גבוהה עם 0.45% תכולת פחמן. צבת איכותית וכבדה עשויות מתכולת פחמן גבוהה ו/או אלמנטים alloying כגון כרום או ונדיום.

מקורות הצבת באירופה יכולים להיות נעוצים יותר מאלף שנים לפני הספירה, כאשר אנשים התחילו לראשונה להטיל ברזל. במהלך תהליך הליהוק, צבת יכול לשמש להחזיק בלוקים ברזל חם. הצורה של הצבתות המזויפות של העבר נשמרה עד עצם היום הזה עם מעט מאוד שינוי. מגוון הפליירים התרחב עם פיתוח עבודות יד, מסחר ותיעוש. ישנם יותר מ -100 סוגים של צבת לשימוש כללי. צבת עבור יישומים מיוחדים גדלים גם. כמובן, צבתות מיוחדות אלה אינם זמינים לעתים קרובות בטווח המטרה הכללית. היחיד בגרמניה, התפוקה החודשית של צבת עולה על 1 מיליון, כ -50% מהם מיוצאים. רובם המכריע הם צבתות לשימוש כללי, כגון חותכים, חותכי תיל וצבתות משאבת מים.


התעשייה הרלוונטיים ידע

מוצרים קשורים