banner

چگونه برای استفاده از ابزار قدرت

Feb 18, 2022

1. دقت آن را بررسی قبل از استفاده، ظاهر آسیب دیده نیست، عمل سوئیچ انعطاف پذیر است و بدون jamming، سرب قدرت و پوسته ابزار قدرت باید دست نخورده باشد. از یک مگوهممتر ۵۰۰ ولت برای اندازه گیری مقدار مقاومت عایق بین سیم پیچ و پوسته استفاده کنید که نباید از ۰٫۵ مگوهم پایین تر باشد. مقدار مقاومت عایق در جدول پیوست شده نشان داده شده است.

۲- ابزارهای قدرت دستی با پوسته های فلزی باید دارای سیم های زمینی حفاظتی قابل اعتماد باشند. سرب قدرت یک کابل چند هسته ای نرم لاستیکی sheathed است، و هر دو انتهای سیم حفاظت از زمین باید محکم متصل شود.

3. ابزار قدرت دستی باید توسط پرسنل حرفه ای با دانش خاص حرفه ای استفاده می شود. قوانین عملیات ایمنی مربوطه باید در طول استفاده به شدت رعایت شود.

4. قبل از استفاده، بررسی کنید که آیا دستگاه های حفاظت الکتریکی مربوطه و دستگاه های حفاظت مکانیکی در شرایط خوبی هستند. استفاده از آن باید طبیعی باشد.

همچنین توجه کنید که آیا بخش چرخشی انعطاف پذیر و آزاد از جم کردن است یا نه.

5. هنگامی که با استفاده از کلاس من دستی ابزار قدرت، کاربر باید تجهیزات حفاظتی است که با مقررات پوشیدن، و راه اندازی تجهیزات حفاظتی واجد شرایط است. و اقدامات حفاظت ایمنی مربوطه در برابر شوک الکتریکی به عنوان مورد نیاز، مانند نصب یک محافظ نشت در مدار قدرت، و یا پوشیدن دستکش عایق، کفش عایق و یا ایستاده بر روی پد عایق.

هنگام استفاده از ابزارهای قدرت دستی کلاس II در مکان های مرطوب و باریک، باید یک سوئیچ نشتی نصب شود، جریان کاری سوئیچ الکتریکی کمتر از ۱٫۵mA است و زمان عمل کمتر یا برابر با ۰٫۱ ثانیه است. و سوئیچ نشت باید در ظرف قرار داده شود و توسط یک فرد خاص نظارت شود.

۶- خطرات شغلی استفاده از ابزارهای قدرت دستی. بیماری لرزش دست بازو ناشی از عمل لرزش دست در درازمدت به عنوان یکی از بیماری های شغلی قانونی در کشور من در اوایل سال ۱۹۵۷ ذکر شد که به بیماری لرزش محلی نیز معروف است و به طور معمول به عنوان انگشتان سفید اپیزودیک آشکار می شد.


اخبار مرتبط

محصولات مرتبط