banner

Ciri Kotak Alat Pengenalan

Feb 02, 2022

1. Meja kerja diperbuat daripada pengacuan suntikan unik, yang mempunyai kekuatan yang lebih tinggi, dan rawatan permukaan licin lebih mudah untuk mengelap kotoran minyak. Pemegangnya diperbuat daripada getah lembut secara keseluruhan, yang lebih ergonomik.

2. Laci kotak alat boleh menyimpan banyak modul alat

3. Kedua-dua belah laci dilengkapi dengan rel gelongsor bola bertindih, yang mempunyai kelancaran yang sangat baik dan meningkatkan hayat perkhidmatan. Jangkauan lanjutan membolehkan laci dibuka sepenuhnya untuk akses mudah kepada kandungan laci.

4. Setiap laci mempunyai-fungsi mengunci sendiri

5. Kedua-dua belah kotak alat direka bentuk dengan-plat keluli berlapis dua dengan plat keluli di dalam plat mesh, yang menjadikan badan kotak lebih kukuh dan tahan lama. Plat mesh digunakan untuk menggantung alat atau aksesori untuk mengembangkan fungsi penggunaan.

6. Kunci pusat menggunakan struktur kunci cincin, yang boleh memanjangkan hayat perkhidmatan kunci. - Untuk mengelak daripada tidak dapat membuka laci selepas kehilangan kunci, setiap kunci dilengkapi dengan nombor yang sepadan, selagi nombor itu diberikan, kunci itu boleh dikonfigurasikan semula.

7. Empat penjuru kotak alat dilengkapi dengan-jalur anti perlanggaran yang diperbuat daripada bahan komposit baharu

8. Saiz sederhana, boleh disimpan di dalam bagasi kereta, mudah dan cepat


Berita yang berkaitan

Barangan yang berkaitan