banner

מהן הקטגוריות של ארגזי כלים

Feb 03, 2022

1. ארגז כלים מפלסטיק

עשוי פלסטיק הנדסי באיכות גבוהה, חוזק גבוה ועמיד בפני השפעה, הוא משמש בדרך כלל לאחסון כלי חומרה. 2 אוסף ארגז כלים וירטואלי של כמה פונקציות, כלים שונים מורכבים לתוך מודול אחד, אשר נוח לשימוש, ניהול ותחזוקה. כגון: ארגז כלים למשחק, ארגז כלים לשאילתות וכו'.

2. ארגז כלים מסגסוגת אלומיניום

זוהי סגסוגת אלומיניום עם מגנזיום וסיליקון כאלמנטים alloying. בסך הכל יש לו תכונות מכניות טובות והוא יכול להיות מטופל בחום ומרותך. זוהי סגסוגת האלומיניום הנפוצה ביותר. ארגז הכלים סגסוגת אלומיניום עשוי מחומר סגסוגת אלומיניום כמו השלד, ABS, MDF (לוח סיבים בינוני), דיקט (לוח רב שכבתי), וכו '. גוף התיבה, בשל מבנה העיצוב הסביר שלו, הביצוע המקצועי הקפדני שלו, יכולת נשיאה חזקה, מראה עמיד, יפה ומאפיינים אחרים, יש מגוון רחב של יישומים באריזה ובתעשיות אחרות, בעיקר עבור יישומים זרים. עלייתן של תעשיות שונות, במיוחד הגורמים הנדרשים על ידי תעשיית ISO, לרדוף את השלמות של אריזות המוצר והובלה, ואת היישום של תיבות סגסוגת אלומיניום גדל גם. הגוף העיקרי של השלדה עשוי פרופילי סגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה, אשר יש את המאפיינים של מבנה יציב, מראה יפה וביצועי פיזור חום טובים. זוהי תיבה אידיאלית עבור מכשירים מתקדמים ומונים בתעשיות כגון שליטה תעשייתית ומכונות דיוק.

3. ארגז כלים לרכב

ארגז הכלים של המכונית מתייחס לכלים המסייעים לבעל הרכב להתמודד עם בעיות אלה במקרה של התמוטטות או תאונה. בדרך כלל, הוא כולל פטיש חירום, ערכת עזרה ראשונה, מטף כיבוי אש בעל קיבולת גדולה, תמרור אזהרה רפלקטיבי מתקפל, מהפך רכב, חוט חי חשמלי, פתיל רכב, משאבת אוויר, מכשיר קשר, מכשיר קשר, סרט עמיד למים, סרט בידוד, כלי תיקון ללא צמיגים, חבלי גרירה וכו '.

4. ארגז כלים לישות

אוסף כלים, קופסה לאחסון כלים שונים עם פונקציות ותפקידים שונים. כגון: ארגז כלים רפואי, ארגז כלים לתיקון וכו '.

5. ארגז כלים פח

מחולק לארגזי כלים ניידים, עם שתי מגירות ומטה. עשוי צלחת פלדה פוספטית מגולוונת, חזקה ועמידה. לכיסוי העליון יש פונקציית נעילת מגירה, והידית העליונה קלה לנשיאה

6. ארגז כלים לרשת

מיועד לרשתות וירטואליות ארגזי כלים שונים ברשת כוללים פונקציות שונות, בעיקר כולל אופטימיזציה של הרשת, תחזוקת הרשת ויצירת הרשת. זה נוח לציבור להשתלב טוב יותר ברשת.

7. ארגז כלים לקושחה

ארגז כלים של קושחה הוא תוכנית ארגז כלים רבת עוצמה של המערכת הדורשת הרשאות בסיס.


חדשות הקשורות

מוצרים קשורים