banner

סוגי כלים חשמליים

Feb 12, 2022

על פי הסטטיסטיקה "סין כוח התעשייה ייצור ומכירות ביקוש תחזית טרנספורמציה וניתוח שדרוג" סטטיסטיקה, כלי חשמל מחולקים בעיקר כלי חיתוך מתכת, כלי טחינה, כלי כוח הרכבה וכלי כוח הרכבת. כלי עבודה נפוצים הם מקדחות חשמליות, מטחנות חשמליות, מפתחי ברגים חשמליים ומברגים חשמליים, פטישים חשמליים ומקדחות אימפקט חשמליות, ויברטורים מבטון, מתכננים חשמליים.

1. תרגיל חשמלי

המפרטים העיקריים הם 4, 6, 8, 10, 13, 16, 19, 23, 25, 32, 38, 49mm, וכו '. המספר מתייחס לקוטר המרבי של המקדחה לקידוח על פלדה עם חוזק מתיחה של 390N / מ"מ. עבור מתכות שאינן ברזליות, פלסטיק וחומרים אחרים, קוטר הקידוח המרבי יכול להיות גדול ב -30-50% מהמפרט המקורי, ומכונת ליטוש מסופקת.

2. מפתח ברגים חשמלי ומברג חשמלי

לטעינה ופריקה של צימודים משורשרים. מנגנון השידור של מפתח הברגים החשמלי מורכב מציוד פלנטרי ומנגנון השפעה של חריץ בורג כדור. המפרטים הם M8, M12, M16, M20, M24, M30 וכו '. המברג החשמלי מאמץ מנגנון העברת מצמד שיניים או מנגנון העברת הילוכים, והמפרטים הם M1, M2, M3, M4, M6 וכו '.

3. פטישים ומקדחות פגיעה

משמש לקידוח, חריץ וקשוח של בטון, קירות לבנים ורכיבי בנייה. בשילוב עם ברגי הרחבה, זה יכול לשפר את מהירות ההתקנה ואיכות של צינורות שונים וכלי מכונה; עיקרון ההשפעה של הפטיש החשמלי הוא ליצור כוח השפעה על ידי התנועה של הבוכנה הפנימית, ועקרון ההשפעה של תרגיל ההשפעה הוא שההילוכים פועלים כדי לייצר כוח השפעה, כך שההשפעה של הפטיש יותר כוח.

4. ויברטור בטון

הוא משמש לאילוף בטון בעת יציקת יסודות בטון ורכיבי בטון כדי לחסל חורי אוויר ולשפר את הכוח. כוח ההפרעה בתדר גבוה של הוויברטור החשמלי המחובר ישירות נוצר על ידי סיבוב הבלוק האקסצנטרי המונע על ידי המנוע, והמנוע מופעל על ידי ספק כוח בתדר ביניים של 150Hz או 200Hz.

5. פלנר חשמלי

הוא משמש לתכנון עץ או חלקים מבניים מעץ, והוא יכול לשמש גם כמתכנן שולחן קטן כאשר הוא מותקן על ספסל. פיר החותך של המתכנן החשמלי מונע על ידי פיר המנוע דרך החגורה.

6. מטחנת חשמל

ידוע בכינויו מטחנת; מטחנת חשמל; מטחנת חשמל, כלי כוח לליטוש עם גלגל טחינה או דיסק שחיקה.


חדשות הקשורות

מוצרים קשורים