banner

הפעלה בטוחה של כלי עבודה חשמליים

Feb 19, 2022

1. כבלי החשמל החד-פאזיים של מכונות חשמליות ניידות וכלי עבודה ידניים חייבים להשתמש בכבלי גומי רכים תלת-שלביים, וכבלי החשמל התלת-פאזיים חייבים להשתמש בכבלי גומי בעלי ארבע ליבות; בעת החיווט, יש להכניס את נדן הכבלים לתיבת הצומת של הציוד ולהתקין אותו. יתוקנו.

2. בדוק את הפריטים הבאים לפני השימוש בכלים חשמליים:

(1) למעטפת ולידית אין סדקים או נזק;

(2) חוט ההארקה המגן או חיבור החוט הניטרלי נכונים ומוצקים;

(3) הכבלים או הכבלים במצב טוב;

(4) התקע במצב טוב;

(5) פעולת המתג היא נורמלית, גמישה וללא פגמים;

(6) מכשיר ההגנה החשמלית במצב טוב;

(7) מכשיר ההגנה המכני נמצא במצב טוב;

(8) החלק המסתובב גמיש.

3. עמידות הבידוד של כלי הכוח צריכה להימדד באופן קבוע עם megohmmeter 500V. אם התנגדות הבידוד בין החלקים החיים לבין המעטפת אינה מגיעה ל-2MΩ, יש לבצע תחזוקה.

4. לאחר תיקון החלק החשמלי של כלי החשמל, יש לבצע את מדידת עמידות הבידוד ואת בדיקת המתח העומדת בפני בידוד. מתח הבדיקה הוא 380V וזמן הבדיקה הוא דקה אחת.

5. המעגל החשמלי המחבר בין מכונות חשמליות וכלים צריך להיות מצויד במתגים או שקעים נפרדים, ויש להתקין מגן פעולה זרם דליפה, ויש לקעקע את מעטפת המתכת; חל איסור מוחלט לחבר מכשירים מרובים בשער אחד.

6. זרם הדליפה המדורג של מגן הדליפה הנוכחי לא יהיה גדול מ- 30mA, וזמן ההפעלה לא יהיה גדול מ- 0.1 שניות; מתח ההפעלה של הדליפה המדורג של מגן הדליפה מסוג מתח לא יהיה גדול מ- 36V.

7. מתג הפעולה של המכשיר החשמלי צריך להיות ממוקם בהישג ידו של המפעיל. כאשר יש הפסקת חשמל פתאומית במהלך מנוחה, לרדת מהעבודה או מהעבודה, המתג בצד הכוח צריך להיות מנותק.

8. בעת שימוש בכלי כוח נייד או נייד, עליך ללבוש כפפות בידוד או לעמוד על משטח בידוד; בשעת הזזת הכלי, אל תחזיקו את החוט או את החלק המסתובב של הכלי.

9. בעת שימוש בכלי עבודה מבודדים מסוג III באתרים רטובים או המכילים חומצה ובמכלי מתכת, יש לנקוט באמצעי בידוד אמינים ולהקים כוח אדם מיוחד שיפקח עליהם. מתגים לכלים חשמליים צריכים להיות ממוקמים בהישג ידם של שומרים.

10. מישור הדיסק של המקדחה החשמלית המגנטית של צ'אק צריך להיות שטוח, נקי וללא חלודה. בעת ביצוע קידוח צד או קידוח כלפי מעלה, יש לנקוט באמצעים כדי למנוע את נפילת גוף המקדחה לאחר הפסקת חשמל.

11. בעת שימוש מפתח ברגים חשמלי, נקודת המשען מומנט הדלפק צריך להיות מאובטח היטב האגוז צריך להיות מהודק לפני תחילת.


חדשות הקשורות

מוצרים קשורים