banner

אמצעי זהירות בעת רכישת כלים חשמליים

Feb 16, 2022

1. על פי הצרכים, להבחין בין שימוש ביתי ומקצועי. רוב כלי העבודה החשמליים מיועדים לאנשי מקצוע. בעת הרכישה, יש להבחין בין כלים ביתיים מקצועיים וכלליים. בדרך כלל, ההבדל בין כלים ביתיים מקצועיים וכלליים הוא בשלטון. לכלים מקצועיים יש כוח גבוה יותר כדי להקל על אנשי מקצוע כדי להפחית את עומס העבודה. לכלים ביתיים כלליים יש עומסי עבודה קטנים יחסית בשל פרויקטים קטנים. לכן, הקלט של הכלים הוא קטן יחסית. גם הכוח לא צריך להיות גדול.

2. האריזה החיצונית של הכלי צריכה להיות תבנית ברורה וללא נזק, קופסת הפלסטיק צריכה להיות יציבה, ואת הצורך לפתוח את קופסת הפלסטיק צריך להיות מוצק ועמיד.

3. המראה של הכלי צריך להיות אחיד בצבע, לא צריך להיות צללים ברורים שקעים על פני השטח של חלקי הפלסטיק, לא צריך להיות שריטות או סימני בליטה, פריקת ההרכבה בין חלקי הקליפה צריך להיות ≤ 0.5mm, ציפוי יציקת אלומיניום צריך להיות חלק ויפה ללא פגמים, וכל המכונה צריכה להיות המשטח צריך להיות נקי משמן וכתמים. כאשר מוחזק ביד, הידית של המתג צריכה להיות שטוחה. אורך הכבל בדרך כלל לא צריך להיות פחות מ 2 מטר.

4. הפרמטרים של לוחית השם של הכלי צריכים להיות עקביים עם אלה המופיעים באישור CCC. יש לכלול את הכתובת המפורטת ואת פרטי הקשר של היצרן והיצרן במדריך ההוראות. מספר האצווה למעקב אחר המוצר יהיה על לוחית השם או תעודת ההתאמה.

5. החזק את הכלי ביד, הפעל את ספק הכוח, הפעל לעתים קרובות את המתג כדי להפעיל את הכלי לעתים קרובות, ובחן אם פונקציית ההפעלה של מתג הכלי אמינה. יחד עם זאת, שים לב אם יש תופעות חריגות בטלוויזיה ומנורות פלואורסצנטיות באתר. על מנת לאשר כי הכלי מצויד במדכא הפרעות רדיו יעיל.

6. הכלי צריך להיות מופעל ולהפעיל במשך דקה אחת. החזק אותו ביד במהלך המבצע. היד לא צריכה להרגיש שום רטט חריג. שים לב לניצוץ ההפוך. הניצוץ ההפוך לא יעלה על רמה 3/2. במבט פנימה, לא צריך להיות קשת ברורה על פני הקומוטטור. במהלך המבצע, לא אמור להיות רעש חריג.

כלי קידוח המופעלים על ידי חשמל. זהו מוצר קונבנציונלי בכלים חשמליים, והוא גם מוצר כלי האנרגיה המבוקש ביותר. היקף הייצור והמכירות השנתי מהווה 35% מכלי הכוח של סין. על פי הדיווחים, בעשר עד חמש עשרה השנים הקרובות, המכירות העולמיות של כלים חשמליים יגדלו בקצב שנתי של 5%. כלי עבודה חשמליים הם סוג של "חומרים מתכלים בעלי ערך נמוך". באירופה ובארצות הברית, כלי עבודה חשמליים משמשים לא רק ככלי, אלא גם כמתנה, מתנה שניתנת זה לזה, כך שיש להם פוטנציאל פיתוח שוק גדול.


חדשות הקשורות

מוצרים קשורים