banner

Langkah berjaga-jaga Semasa Membeli Alat Kuasa

Feb 16, 2022

1. Mengikut keperluan, membezakan antara penggunaan rumah dan profesional. Kebanyakan alat kuasa direka untuk profesional. Apabila membeli, anda harus membezakan antara alat isi rumah profesional dan umum. Secara amnya, perbezaan antara alat isi rumah profesional dan umum berkuasa. Alat profesional mempunyai kuasa yang lebih tinggi untuk memudahkan profesional mengurangkan beban kerja. Alat isi rumah am mempunyai beban kerja yang agak kecil kerana projek kecil. Oleh itu, input alat agak kecil. Kuasa juga tidak perlu hebat.

2. Pembungkusan luar alat harus mempunyai corak yang jelas dan tidak ada kerosakan, kotak plastik harus tegas, dan tergesa-gesa untuk membuka kotak plastik harus tegas dan tahan lama.

3. Penampilan alat itu harus seragam dalam warna, tidak boleh ada bayang-bayang dan penyok yang jelas di permukaan bahagian plastik, tidak ada calar atau tanda benjolan, kehelan pemasangan antara bahagian shell harus ≤ 0.5mm, salutan pemutus aluminium harus lancar dan cantik tanpa kecacatan, dan seluruh mesin mestilah Permukaan harus bebas daripada minyak dan noda. Apabila dipegang dengan tangan, pemegang suis harus rata. Panjang kabel secara amnya tidak boleh kurang daripada 2 meter.

4. Parameter papan nama alat harus konsisten dengan yang ada pada sijil CCC. Alamat terperinci dan maklumat hubungan pengeluar dan pengeluar harus dimasukkan ke dalam manual arahan. Nombor batch untuk kebolehkesanan produk hendaklah pada papan nama atau perakuan pematuhan.

5. Pegang alat dengan tangan, hidupkan bekalan kuasa, sering mengendalikan suis untuk membuat alat bermula dengan kerap, dan perhatikan sama ada fungsi on-off suis alat boleh dipercayai. Pada masa yang sama, perhatikan sama ada terdapat sebarang fenomena yang tidak normal di TV dan lampu pendarfluor di tapak. untuk mengesahkan bahawa alat ini dilengkapi dengan penindas gangguan radio yang berkesan.

6. Alat ini harus dihidupkan dan dijalankan selama satu minit. Pegang dengan tangan semasa operasi. Tangan tidak boleh merasakan sebarang getaran yang tidak normal. Perhatikan percikan api yang terbalik. Percikan terbalik tidak boleh melebihi tahap 3/2. Melihat ke dalam, tidak sepatutnya ada arka yang jelas pada permukaan komutator. Semasa operasi, tidak sepatutnya ada bunyi yang tidak normal.

Alat penggerudian dikuasakan oleh elektrik. Ia adalah produk konvensional dalam alat kuasa, dan ia juga merupakan produk alat kuasa yang paling dituntut. Jumlah pengeluaran dan jualan tahunan menyumbang 35% daripada alat kuasa China. Menurut laporan, dalam tempoh sepuluh hingga lima belas tahun akan datang, jualan dunia alat kuasa akan berkembang pada kadar tahunan 5%. Alat kuasa adalah sejenis "bahan habis pakai bernilai rendah". Di Eropah dan Amerika Syarikat, alat kuasa bukan sahaja digunakan sebagai alat, tetapi juga sebagai hadiah, hadiah yang diberikan kepada satu sama lain, jadi mereka mempunyai potensi pembangunan pasaran yang hebat.


Berita yang berkaitan

Barangan yang berkaitan